Echipa InnovateUAB de la Facultatea de Științe Economice a Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia s-a calificat în finala prestigioasei competiții internaționale NIBS International Business Simulation, marcând un nou succes internațional sub coordonarea Conf. univ. dr. Teodora Odett Breaz. Competiția globală, care a reunit participanți de pe patru continente, a fost onorată de participarea a două echipe ale facultății, InnovateUAB și DinamicUAB.
Astfel, în cadrul simulării, studenții UAB au preluat roluri executive într-o companie virtuală din industria bicicletelor, demonstrând excelență în management și în luarea deciziilor de business. Prin această realizare, aceștia au arătat că teoria poate fi transformată cu succes în practică și că sunt pregătiți să exceleze la nivel internațional.
De asemenea, au reușit să concretizeze standardele înalte ale programelor educaționale ale Universității „1 Decembrie 1918” și să demonstreze capacitatea studenților de a performa în mediul competițional internațional. Reprezentanții universității și-au exprimat, în mediul online, recunoștința și mândria față de viitorii lideri în domeniul businessului care se formează la Alba Iulia.
Echipe de top și facultăți reprezentative în competiția globală
1. | International Bike Supplies | Hanze University of Applied Sciences |
2. | Beyond Horizons Consultancy | Rotterdam University of Applied Sciences |
3. | EconomX | Budapest Business University |
4. | CycleCraft | Zuyd University – International Business School Maastricht |
5. | BossLadies | Budapest Business University |
6. | IMPACT | Sapientia EMTE Csíkszeredai Kar |
7. | Cycle Fusion | Zuyd University – International Business School Maastricht |
8. | The Brainiacs | Zuyd University – International Business School Maastricht |
9. | Sky Voyager | Heilongjiang International University |
10. | Hope of the Stars | Heilongjiang International University |
11. | Virago | Heilongjiang International University |
12. | Crazy Thursday | Heilongjiang International University |
13. | Global Distribution | Alexandru Ioan Cuza University Iasi |
14. | Motion | Babes-Bolyai University (Faculty of Business) |
15. | J E B | UCLL Leuven |
16. | InnovateUAB | University 1 December 1918 Alba Iulia |
17. | Endeavour | Petre Andrei University of Iași |
18. | ALPHA CONSULT | Babes-Bolyai University (Faculty of Business) |
19. | Omega Consulting | Babes-Bolyai University (Faculty of Business) |
20. | Riders on the Storm | Babes-Bolyai University |
21. | DinamicUAB | University 1 December 1918 Alba Iulia |
22. | Economistic | Babes-Bolyai University |
23. | MAVS Consulting | Hogeschool Rotterdam |
24. | Trojans International | Sorrell College of Business Troy University |
25. | Aurora | Gengdan Institute of Beijing University of Technology |
26. | Miracle | Gengdan Institute of Beijing University of Technology |
27. | decathlon | Gengdan Institute of Beijing University of Technology |
28. | BikeBuilders | Gengdan Institute of Beijing University of Technology |
29. | OE NIK | Óbudai Egyetem |
30. | SJNB International | Sorrell College of Business Troy University |
31. | HJZJ LLC | Sorrell College of Business Troy University |
32. | BMVE | Sorrell College of Business Troy University |
33. | ERR | Zuyd University International Business School Maastricht |
34. | passion | Gengdan Institute of Beijing University of Technology |
Mai multe informații despre NIBS
Rețeaua Școlilor Internaționale de Business (NIBS) este o asociație a școlilor de business din întreaga lume care sprijină integrarea perspectivei globale, a înțelegerii culturale și a experienței internaționale în educația de management. NIBS a fost fondată în 1993 și numără în prezent peste 70 de instituții membre din peste 30 de țări.
Membrii NIBS consideră că educația superioară și formarea în domeniul afacerilor ar trebui să includă o dimensiune internațională puternică, precum practicarea limbilor străine, studiul tehnicilor comparative de management și experiența de a lucra și studia în străinătate. De asemenea, ei susțin colaborarea între instituții educaționale din diferite țări, menționând că aceasta contribuie la o mai bună înțelegere între națiuni, promovând conștientizarea și cunoașterea altor culturi și practici sociale.