Primăria orașului Teiuș, județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a unei funcții publice de execuție vacante: Inspector, clasa I, grad profesional superior, la Serviciul Tehnic, Investiții, Achiziții Publice, Implementare Programe – Compartiment Investiții, din cadrul aparatului de specialitate al primarului orașului Teiuș.
Funcția publică vacantă prevede:
- normă întreagă, cu durată normală a timpului de lucru de 8 ore/zi, respectiv 40 h/săptămână, în baza prevederilor art. VIl din OUG nr. 115/2023 – alin.(2) lit.b) și art. VII alin. (7)/XI din OUG 121/2023 pentru modificarea și completarea Codului administrativ.
Condiții de desfășurare a concursului:
Concursul de recrutare constă în 3 etape succesive, după cum urmează:
- Verificarea eligibilității candidaților
Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Primăriei oraș Teiuș, județul Alba:
Oraș Teiuș, str. Clujului, nr. 80, jud. Alba, în termen de 20 de zile de la data publicării anunțului pe site-ul instituției, respectiv din data de 01.11.2024 până în data de 20.11.2024, ora 16:00.
Verificarea eligibilității candidaților se face în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.
- Proba scrisă va avea loc în data de 03.12.2024, ora 12:00 la sediul Primăriei oraș Teiuș, județul Alba: Oraș Teiuș, str. Clujului, nr. 80, jud. Alba.
- Proba de interviu se va susține în termen de maxim 8 zile lucrătoare de la data afișării rezultatelor probei scrise.
Se pot prezenta la urmatoarea probă numai candidații declarați admiși la proba precedentă.
Sunt declarati admiși la proba scrisă și la proba de interviu numai candidații care au obținut minimum 50 de puncte, la fiecare probă, din maximum de 100 de puncte.
Condițiile de participare la concurs:
- prevăzute de art. 465 din OUG nr.57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- prevăzute de art.386 lit. a) din OUG nr.57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările si completrile ulterioare: – studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalent în domeniul de studiu:
- Inginerie civilă (Ramura de știință),
- Inginerie electrică, electronică și telecomunicații (Ramura de știință),
- Inginerie geologică, mine, petrol și gaze (Ramura de știință),
- Ingineria sistemelor, calculatoare și tehnologia informației (Ramura de știință),
- Inginerie mecanică, mecatronică, inginerie industrială și management (Ramura de știință);
- conform art. 468 alin. (1) lit. c): 7 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice.
- permis de conducere categoria B.
Conținutul dosarului de concurs și modalitatea de înscriere la concurs:
Dosarul de concurs conține, in mod obligatoriu:
- formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit. b) din Anexa nr. 10 din OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare prin raportare la art. VII din OUG nr. 121/2023;
- copia cărții de identitate;
- copia actului doveditor emis de autoritățile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naștere;
- copia carnetului de muncă și/sau a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitate studiilor necesare pentru ocuparea postului deținut, potrivit prevederilor din prezentul cod, după caz;
- copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări sau deținerea unor competențe specifice, după caz;
- copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberat cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecție de către medicul de familie al candidatului, și a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluari psihologice organizate prin intermediul unităților specializate acreditate în condițiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
- cazierul judiciar;
- declarația pe propria raspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverința care să ateste lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevazute de legislația specifică;
- declarația pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare.
Modalitatea de transmitere a dosarului
Potrivit dispozițiilor art. VII alin. (17) din OUG nr. 121/2023, dosarul de concurs se poate depune:
- personal de catre candidat,
- se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat
- se poate transmite în format electronic, la adresa de e-mail indicată de instituția publică.
Dosarele de concurs transmise de candidați la adresa de e-mail indicată de autoritate sau instituția publică în anunțul de concurs după terminarea programului de lucru al autorității sau instituției publice, dar în perioada de depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie număr de înregistrare în ziua lucratoare următoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus in termen.
Atribuții prevăzute în fișa postului:
- Elaborează referatele de specialitate care stau la baza proiectelor de hotrâri in domeniul investițiilor;
- Participă la centralizarea propunerilor de investiții anuale ale compartimentelor interne din cadrul Primariei și ale unităților subordonate Consiliului local, în vederea elaborării programului anual de investiții;
- Urmărește și raspunde de modul de derulare a contractelor de lucrări și de servicii pentru activitatea de dirigenție de șantier, aferente lucrărilor repartizate;
- Urmărește și răspunde de finalizarea în termen a lucrărilor de investiții;
- Ordonanțează la plată facturile, însoțite de situațiile de lucrări, aferente contractelor de lucrări repartizate, prin verificarea corespondenței sumelor facturate cu cele din situațiile de lucrări și din contracte;
- Propune măsuri de regularizare financiară, oprirea plăților, sau după caz, aplicarea de penalități, în cazul când se constată abateri neconforme cu proiectul, pentru lucrările repartizate;
- Vizează pentru conformitate toate situațiile de lucrări de investitii;
- La finalizarea obiectivelor de investiții propune compartimentului contabilitate completarea inventarului domeniului public cu obiectivele de investiții finalizare;
- Întocmește referatele de specialitate pentru formarea comisiilor de recepție la terminarea lucrărilor și de receptie finală pentru lucrările de investiții contractate;
- Asigură participarea la aceste recepții și a celorlalți factori implicați, respectiv reprezentantul ISC, proiectant, constructor, alți invitați;
- Difuzează în termen procesele-verbale de recepție la toți factorii care au concurat la realizarea obiectivului recepționat;
- Asigură urmărirea executării și recepționării lucrărilor prevazute în Anexa 2 la Procesele verbale de recepție la terminarea lucrărilor;
- Asigură transmiterea către constructor a eventualelor reclamații și sesizări din partea cetățenilor și a beneficiarilor investiției, cu privire la comportarea lucrărilor în perioada de garanție;
- Întocmește documentele pentru eliberarea parțială sau totală a garanțiilor de bună execuție;
- Transmite compartimentului contabilitate mijloacele fixe recepționate, în scopul înregistrării lor în evidențele contabile și transmiterii spre concesionare/administrare operatorilor;
- Asigură asistență tehnică pentru lucrările de reparații curente și capitale derulate de către unitățile de invațământ din orașul Teiuș, în calitate de expert cooptat;
- Cunoaște, respectă și aplică prevederile legale în domeniul investițiilor;
- Pune la dispoziția tuturor organelor de control/verificare documentele solicitate;
- Răspunde de păstrarea secretului de serviciu, precum și de secretul datelor și informațiilor cu caracter confidențial deținute sau la care are acces, ca urmare a exercitării atribuțiilor de serviciu;
- Urmărește și răspunde de rezolvarea în termen a corespondenței repartizate;
- Întocmește proceduri proprii de lucru pentru activitățile cuprinse în fișa postului, cât și actualizarea acestora conform modificărilor legislative în vigoare;
- Asigură arhivarea documentelor generate pe parcursul desfășurarii activității, conform Nomenclatorului Arhivistic Aprobat;
- Evaluarea performanțelor profesionale individuale de către superiorul ierarhic, se face conform criteriilor de performanță profesionale evidențiate de Ordonanța de Urgență 57/2019, privind Codul Administrativ;
- Respectă normele și îndatoririile prevăzute O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ;
- Are obligația de a respecta normele securității și sănătății muncii, conform Legii nr. 319/2006;
- Îndeplinește alte atribuții stabilite de șef serviciu, primar sau viceprimar.
Detalii suplimentare privind dosarul de inscriere, condițiile de participare precum și bibliografia/tematica de concurs, se pot obține la:
- sediul Primăriei oraș Teiuș, str. Clujului, nr. 80, județul Alba
- telefon nr. 0258851101 interior 24, fax 0258851075,
- persoana de contact:l Moise Eleonora – consilier superior Compartiment resurse umane, personal, salarizare;
- email: primaria_orasului_teius@yahoo.com.